چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
ربانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: تمام هیمنه دشمن این بود که ایران در منطقه و جهان منزوی شود اما به لطف خدا هم اکنون جزو قدرت‌های منطقه‌ای و حتی جهانی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در نشست توجیهی آموزشی ائمه جماعات وزارت جهاد کشاورزی که در سالن اجتماعات این وزارتخانه برگزار شد، اظهار داشت: می‌توان با تحلیل و تبیین صحیح جایگاه عزتمندانه‌ای برای کشور رقم زد که نتیجه آن، سربلندی ملی و جهانی برای کشور ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، با توصیف شرایط فعلی کشور خاطرنشان کرد: شرایط امروزه کشور، شرایط متفاوتی است، شرایطی که اگر درست درک نشود دچار مشکل خواهیم شد، لذا باید با تحلیل درست و عمل به تکلیف، سرنوشت خود و جامعه را به بهترین شکل ترسیم کنیم.

حجت الاسلام والسملمین ربانی، با توضیح اینکه انقلاب اسلامی مولود تفکر عقلی و اسلامی حضرت امام(ره) است، گفت: باید انقلاب را حفظ و عظمت انقلاب را یادآور شد، تمام هیمنه دشمن این بود که ایران در منطقه و جهان منزوی شود اما به لطف خدا هم اکنون جزو قدرت‌های منطقه‌ای و حتی جهانی هستیم.

وی تصریح کرد: دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را باید بیان کرد که همین امر باعث خنثی سازی توطئه‌های دشمن خواهد شد، خنثی سازی و اثربخشی دو راهبردی است که بر عهده ملت و به‌خصوص روحانیون است.

گفتنی است در این جلسه مطالب توجیهی و مسایل روز کشور از سوی اساتید حوزه و دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha